“Алтан цаас, мөнгөн бийр”

Арван хоёрдугаар сар 29, 2009 at 7:08 am (Утгауянга)

“Мөнхийн бийр”-ийг дээдлэхүй

…Лааны гэрэл хамгийн их хүндэтгэн дээдлэх үзэг дэвтрийг минь өөрийн бүдэгхэн туяагаар гийгүүлнэ. Ганцаар элдвийн зүйлийг бодно. Бодол тэртээ алсын гүнрүү  замхарч. Тэнүүчлэхдээ энэ цаас, энэ мөр гаргагчидтай хамт зурайн одно. Хэрэв энд би эдгээр хоёр зүйлгүй байсансан бол ямар бүдэг, ямар бөглүү байх байсан бол оо. Ертөнц гунигтай, бүгд л нэгэн хэвийн уйтгарын аястай. Энэ хоёр надад байсандаа л би хорвоогийн өнгөтэй бүхнийг харж, харахдаа түүгээрээ өөр ертөнцийг бүтээдэг болсон.  Бахарханам,  хорвоогийн гоёмсог сайхан,  гуниг бартаа бүхнийг хэдхэн зураасанд багтаан тайлдаг оюу ухаанд минь сүүн цацал өргөсөн чиний дор би бөхийнөм…

Үнэний хэлхээ, яруу найргийн цацлаас дусал горьдсон ядмагхан миний шүтээн дор үүрд мөнхөр  өө “алтан цаас, мөнгөн бийр” минь ээ.

2006 он

Хариу үлдээх

